Ahh.. Kesä on ihan kiva, mutta silti vihaan sitä. Kesässä on parasta ne
festarit! Vuoden suurimmat irtiotot! Oooooh! Sunnuntai illalla palannut
TUSKA festareilta hesasta ja tunnelmat katossa. Sitä sen nimeä ei
ymmärrä enne kuin on ollut siellä kolme päivää yli 25 asteen auringon
paisteessa mustissa vaatteissa >_> järkyttävää. Torstaina pitäisi
vielä jaksaa raahautua Ruissiin 3 päiväksi!
Tuskassa oli kivaa ja Mokomaa ei muistella hyvällä >XD siellä
kun tönittii toisia siellä yleisön joukossa eli ''tanssittiin'' niin
ensin se pieni saatiin kuriin mutta se laulaja huusi porukalle että ''
tanssimaan ja ne ketkä ei halua mukaan niin sivummalle!'' Tiina
vedettiin mukaan sinne ja se kaatui kaksi kertaa mutta joku nosti sen
ylös ja sen jalat tallottiin. Mitään ei sentään hajonnut sen laukusta
ja se sai hiivittyä johonkin reunaan. me sitten kurpan kanssa
hiivittiin myös kauemmas ja jätin hatun turvaan kurpalle ja läksin
etsimään Tiinaa siitä ''tanssi'' porukasta ja sata mustelmaa sain ja
sillä välin se onnekas oli hiipinyt turvaan!>_>
Deathstars oli parempi kun osasimme odottaa ja se laulaja oli aivan
IIIIIHANA!!!<3<3<3<3 se alkoi runkata toista niistä
kitaristeista ja hipli se nännejä >XD siinä oli hauska live keikka
>XD Minä olin niin hurmoksessa etten muista enää perjantaista mitään
^^''heh..
Lauantaina kävimme kurpan kanssa tsekkaamassa stam1nan ja olihan
se hyvä mutta paskahuusin takana ei oikein tee mieli jammailla yhtään
mitään kun on pyörtymisen partaalla Ö_ö'' se haju huoh!!1 hyi yök!
sinne joutuu kun myöhästyy portilta 5 minsaa!
Jalat oli niin paskana jo ettei enää jaksanut seistä ja
mennessämme juna asemalle näimme joitain iloisia veikkosia jotka
heittelivät barbara nukkea >XD se oli hauskan näköistä puuhaa...
Illalla sitten ollessamme polkuvenilemässä kurpa repäisi että hänen
siskollaan on barbara kennel ku sillä on se pornokauppa keskustassa...
joo...
Sunnuntaina Verjnuarmu veti hyvin ja minä soitin sen keikan Tiinalle
laulajalta vain kunto petti ja keikka jäi lyhyeksi >XD oltiin taas
jouduttu siihen pliisuun reunaan >_>
25 päivä pitäisi mennä turkuun haastatteluun. kutsun olen piilottanut
ja näytän sen vasta ruissin jälkeen koka muuten minua ei varmaankaan
päästettäisi sinne. Ja ukko on niin kusipää jos se näkee sen
lapun. ne oli mutsin kanssa vuokranneet mökin kahdeksi viikoksi
juuri silloin kun minä olen hommannut tekemistä niile viikoille. En
edes haluaisi lähteä sille mökille kun siellä ei ole kavereita ja kasi
viikkoa noiden kanssa pienessä mökissä niin tapan ne muut jo toisena
yönä tai sitten itseni kun ei siellä kestä olla ja kuolee tylsyyteen...
suikulalle pitäisi joskus ehtiä opettamaan soittamaan kitaraa..
tiistai, 4. heinäkuu 2006
Kommentit