Ahh.. Kesä on ihan kiva, mutta silti vihaan sitä. Kesässä on parasta ne festarit! Vuoden suurimmat irtiotot! Oooooh! Sunnuntai illalla palannut TUSKA festareilta hesasta ja tunnelmat katossa. Sitä sen nimeä ei ymmärrä enne kuin on ollut siellä kolme päivää yli 25 asteen auringon paisteessa mustissa vaatteissa >_> järkyttävää. Torstaina pitäisi vielä jaksaa raahautua Ruissiin 3 päiväksi!

Tuskassa oli kivaa ja Mokomaa ei muistella hyvällä >XD  siellä kun tönittii toisia siellä yleisön joukossa eli ''tanssittiin'' niin ensin se pieni saatiin kuriin mutta se laulaja huusi porukalle että '' tanssimaan ja ne ketkä ei halua mukaan niin sivummalle!'' Tiina vedettiin mukaan sinne ja se kaatui kaksi kertaa mutta joku nosti sen ylös ja sen jalat tallottiin. Mitään ei sentään hajonnut sen laukusta ja se sai hiivittyä johonkin reunaan. me sitten kurpan kanssa hiivittiin myös kauemmas ja jätin hatun turvaan kurpalle ja läksin etsimään Tiinaa siitä ''tanssi'' porukasta ja sata mustelmaa sain ja sillä välin se onnekas oli hiipinyt turvaan!>_>
Deathstars oli parempi kun osasimme odottaa ja se laulaja oli aivan IIIIIHANA!!!<3<3<3<3 se alkoi runkata toista niistä kitaristeista ja hipli se nännejä >XD siinä oli hauska live keikka >XD Minä olin niin hurmoksessa etten muista enää perjantaista mitään ^^''heh..
Lauantaina  kävimme kurpan kanssa tsekkaamassa stam1nan ja olihan se hyvä mutta paskahuusin takana ei oikein tee mieli jammailla yhtään mitään kun on pyörtymisen partaalla Ö_ö'' se haju huoh!!1 hyi yök! sinne joutuu kun myöhästyy portilta 5 minsaa!
 Jalat oli niin paskana jo ettei enää jaksanut seistä ja mennessämme juna asemalle näimme joitain iloisia veikkosia jotka heittelivät barbara nukkea >XD se oli hauskan näköistä puuhaa... Illalla sitten ollessamme polkuvenilemässä kurpa repäisi että hänen siskollaan on barbara kennel ku sillä on se pornokauppa keskustassa... joo...
Sunnuntaina Verjnuarmu veti hyvin ja minä soitin sen keikan Tiinalle laulajalta vain kunto petti ja keikka jäi lyhyeksi >XD oltiin taas jouduttu siihen pliisuun reunaan >_>

25 päivä pitäisi mennä turkuun haastatteluun. kutsun olen piilottanut ja näytän sen vasta ruissin jälkeen koka muuten minua ei varmaankaan päästettäisi sinne. Ja ukko on niin kusipää jos se näkee sen lapun.  ne oli mutsin kanssa vuokranneet mökin kahdeksi viikoksi juuri silloin kun minä olen hommannut tekemistä niile viikoille. En edes haluaisi lähteä sille mökille kun siellä ei ole kavereita ja kasi viikkoa noiden kanssa pienessä mökissä niin tapan ne muut jo toisena yönä tai sitten itseni kun ei siellä kestä olla ja kuolee tylsyyteen...
suikulalle pitäisi joskus ehtiä opettamaan soittamaan kitaraa..