Ja taas on kulunut ''hieman'' aikaa siitä, kun viimeksi tänne kirjoittelin. No mitään uutta ja jännittävää ei ole taaskaan tapahtunut muuta kuin, että olen saanut rikottua monet housut haaruksista. Ja pitäisi mennä taas ostamaan uudet Leather heavenista tai Pirjolta. Paidatkin on käyneet vähiin. Vaatteet hajoavat nykyisin todella äkkiä.:(
Löysin myöskin täältä metsästä kaupan mistää saa halvalla hyviä cd:itä joita ei saa enää kaupoista. muhehehe!
Olen yrittänyt tsempata, mutta huonoin tuloksin. Numerot ovat ihan siedettäviä, mutta tämä bussilakko häiritsee sitä, että menisin taas aamuisin kahdeksaksikin kouluun. Ei siis kovin hyvä.
Keilaus taidotkin ovat ruostuneet niin kovin, ettei hommasta tule yhtikäs mitään enää. Ennen se meni hyvin ja joka toinen oli kaato! Nykyisin ehkä noin sadas ;(
T tulee viikonloppuna käymään ja pitäisi kai siivota. Uusia vaatteita olen taas suunnitellut ja ihan hienoja on tullut. Pari biisiäkin olen saanut aikaan. Kamala inspis iski aamulla puoli kahdeksan, kun odottelin pääsyä ruotsin tunnille. Kunnon kauhu horror biisi tuli aikaiseksi.:)
Minun luokan pojat ovat alkaneet käyttäytyä pelottavasti. Ne ovat iolleet kyllä jo koko tämän lukuvuoden outoja, mutta nyt ne ovat alkaneet ihan hysteerisiksi. Ei se kyllä haittaa, kun onhan se kivaa, että joku selittää ihan umpi pimeitä siinä.XD
Saan ehkä myöskin silmälasit, mutta toivon etten. Silmälasit eivät oikein ole minun juttuni, kun eivät oikein sovi..
No mutta nyt olen niin väsähtänyt, että menen etsimään huomis aamuksi tavaroitani ja lukemaan ruttolinnaa!