Jostain syystä mä mietin kokoajan jotain aivan outoa, mitä mun ikäiset ei yleensä mieti. Sen takia on ollut hieman outo olo.
Vähänkö
oli kiva viikonloppu. Mä tykkäsin. Me syötiin lauantaina
lanttulaatikkoa aamupalaksi. Sitten me mentiin Tiinan kanssa turkuun.
Hennu odotti jo meitä suihkulähteellä. Me mentiin akateemiseen
kirjakauppaan siksi aikaa, kunnes Noora raahautuisi kapikselle. Me
luettiin Hennun kanssa kamasutra kirjoja. Jänniä kuvia siellä.
Päätettiin, ettei mentäisi heseen, jos Noora vinkuisikin sinne. Ja
tietysti! Tunnin verran siinä sai kytätä, kun Noora ahtoi hampurilaista
naamaansa. Se on jo ennestään niin lihava, että voisi vähän rajoittaa
sitä syömistä. Yök! No kuuden aikaan sitten, kun katottiin, että
milloin menee busseja raisioon hennu alkoi itkeä siinä bussipysäkillä
ihan intsinä. Se ei lopettanut sitä, vaikka sitä kuinka yritti
piristää. Hieman sen jälkeen mentiin takaisin sisälle, kun Mirkku
halusi liityä meidän mahtavaan seuraan. Siellä sitten istuttiin kaksi
tuntia suihkulähteen lähellä olevan yhden kukka laatikon luona. Ei
Mirkkukan saanut piristettyä Hennua. Se alkoi vaan itkeä vielä enemmän,
kun kuuli, että Mirkku oli nähnyt Ronin joidenkin muijien kanssa siinä
lähistöllä. Se sitten lopuksi lähti kotiinsa kahdeksan jälkeen naama
punaisena ja meikit oli valuneet ihan kokonaan, että puoli naamaa
mustana.
Hennu
on ainoa ihminen jonka kanssa mä vuorovaikutan. Mä en muuten
vuorovaikuta ympäristöni kanssa, mutta jostain syystä, jos Hennu on
surullinen mäkin olen surullinen. Hennusta tulee mieleen itseni viime
syksynä, vaikka oma oloni oli vielä pahempi en toivo, että hennulle käy
samalla tavalla. Sitä kohtaloa ei toivo kenellekkään. Kun sen jälkeen
ei ole enää mitään mistä valita. Toisaalta Hennu jätettiin, se näkee
vielä Ronia. Jampe kuoli ja mä en nää sitä enää ikinä. Mulla ei ole
edes kuvaa Jampesta. Se oli mun hyvä kaveri.(niitä ei ole ollut monta)
Se oli kuin veli mulle, ja mä rakastin sitä. Rakastan yhä edelleen...Mä
en taida koskaan päästä sen yli...
maanantai, 5. joulukuu 2005
Kommentit