YEAH! Menen huomenna Tiinalle. Se on taas ihan sekaisin. Aamulla pitää ensin raahautua Kurpalle ja sieltä mennä turkuun sitten ja vaihtaa pyjama suurempaan, kun se oli vähän liian pieni. Ei ollut tarpeeksi liikkuma tilaa. Minä nukun l e v e ä s t i! Håhåå!
Potuttaa ihan hirveästi ja paha olo vaan jatkuu. Jos olisi kesä olisin jo karannut johonkin kauas, enkä kyllä tulisi takaisin. Täällä on niin paha olla. Kaikki hyvät ja ihanat muistot kivoista päivistä saavat minut itkemään, enkä muista niitä enää edes kovin hyvin. Se voi olla hyväkin, ei itketä niin paljon. Ja niistä tulee kaksi päivää mieleen. Se, kun Jampe istui olohuoneen sohvalla katsomassa telsua ja söi kynsiään...Ö_Ö''  Ja se päivä, kun se kuoli.
Ouu minulla on pää kipeä. Tiedä sitten sitäkin mistä se johtuu.
No on tullut sitten koettua jo toinen henkinen itsemurha. Minulla ne eivät ole yleisiä, kun en pahemmin rakastu. En halua päästää ketään enää hirveän lähelle, koska silloin se tulee sattumaan ja minä en kestäisi enää toista menetystä. Joku soittaisi minut varmaankin johonkin suljetulle osastolle. Minä sekoan aina, kun minulta viedään joku rakas.
Mutta nyt maalaamaan ovea!