Mä vihaan joulua vuosi vuodelta enemmän. Ne menee aina pilalle. Haluaisin edes yhden kivan joulun!  Nytten on Virpikin sitten päättänyt, että hei muutampa faijan luo asumaan, että pääsee turkuun ja ruisrockiin. En usko enää, että se on halunnut olla minun kaverini vaan kokoajan olla Tiinan kaveri. Se tulee meille aina, kun Tiinakin tulee ja se tuntuu jotenkin viihtyvän Tiinan seurassa. Vähän liiankin hyvin. Toivon, että Tiina pysyy kuitenkin Ystävänäni ikuisesti. Minulla ei ole enää muuta. En minä mustasukkainen ole vaan pettynyt. Tieän kyllä, että Tiinassa on jotakin, ja minun on itse hankala luoda uusia kaverisuhteita.

Sain joululahjaksi:
  • pyyheliinan
  • hammer-lehden
  • muutaman cd-levyn
  • uudet korvakorut
  • stressin purku sydämen
  • namuja
Ja jotain muuta mitä en enää muista....
Olo on sellainen, että tekisi mieli karata jonnekkin kauas. Mutta ulkona on liian kylmä, ettei sinne viitsi oikein lähteä haahuilemaan minnekkään.

She hates Christmas nights more than dressing up in white
The lightning's something she adores like Frankenstein's Bride
She's obsessed with the Hollywood Book Of Dead church yards give her more
No room for the living in her heart cold as 1334

Siinä on osa The69eyesin biisiä joka kertoo kyllä nyt miltä tuntuu.
Mut nyt minä meen nukkuuns, kun on olo niin ihana, että hyökkään kohta jonkun kimppuu! Aivot käy yli kierroksia. Hermot palaa kohta loppuun.