Mä epäilen, että tää kone aikoo tiltata. Se toimii meinaan aika huonosti taas. Pitäis saada korjauksee. Mutta kun ei oikeen tiedä mitä ne tietokoneen korjaukset yleensä maksaa. Paljon kuitenkin.
Ulkona näyttäisi olevan kylmä pakkas aamu. ^^ Aurinko nousee männikön takaa. Kaunista. Ihan kuin jostain maalauksesta.
Mä en kyllä aio lähtee illalla Virpin luo Hähkänälle sopalle. Se on niin kaukana. (3km) Mä ehteisin jäätyy.
Mun rakas Tiina tulee tänään käymään mamman luo niin mä aion mennä käymään siellä. Se ei varmaan pysyisis hengissä siellä. Mamma osaa olla pelottava. Ja sitten kun se ahtaa Tiinan täyteen pullaa, että se on jo ihan poksahtamis pisteessä.
Pitäis varmaankin taas joskus käydä siellä turussa. Ei oo kaverei nähny sitte Tiinan synttäreiden. Ja Tarja on kuulemma ahdistanu, että mun pitäs käydä taas joskus Tiinan luona. Se vaan on niin hankalaa, kun kenenkään aikataulut ei oo sopinu yhteen, kun mullakin on ollu taas pitkästä aikaa jotain tekemistä.
Se on kiva, että vihdoinkin eilen satoi lunta!!!! Oo mä oon niin kauan jo odottanut, että sitä satais. x_x Se ei ollut kyllä hauskaa, kun kaikki lumet jäi kiinni Elmon turkkiin niin se oli yksi iso lumi pallo mikä pomppi eteenpäin. Noora oli mukavasti tehnyt sille lumesta kusitolpan >XD.
Apua! Kaikki hyökkää mun kimppuun mesessä!!! Niillä on kanssa joku salaliitto mua vastaan kun ne tulee kaikki samaan aikaan sinne ja alkaa selittää jotain mystistä.Ö_Ö''
Ronillakin oli salaliitto mua vastaan liito-oravien kanssa. ( se petti Hennuu niiten kanssa) Mutta nyt mä lähen nukkumaan. Tai ehkä vahtaan leffoi.