Mä
epäilen, että tää kone aikoo tiltata. Se toimii meinaan aika huonosti
taas. Pitäis saada korjauksee. Mutta kun ei oikeen tiedä mitä ne
tietokoneen korjaukset yleensä maksaa. Paljon kuitenkin.
Ulkona näyttäisi olevan kylmä pakkas aamu. ^^ Aurinko nousee männikön takaa. Kaunista. Ihan kuin jostain maalauksesta.
Mä en kyllä aio lähtee illalla Virpin luo Hähkänälle sopalle. Se on niin kaukana. (3km) Mä ehteisin jäätyy.
Mun rakas Tiina tulee tänään käymään mamman luo niin mä aion mennä
käymään siellä. Se ei varmaan pysyisis hengissä siellä. Mamma osaa olla
pelottava. Ja sitten kun se ahtaa Tiinan täyteen pullaa, että se on jo
ihan poksahtamis pisteessä.
Pitäis varmaankin taas joskus käydä siellä turussa. Ei oo kaverei nähny
sitte Tiinan synttäreiden. Ja Tarja on kuulemma ahdistanu, että mun
pitäs käydä taas joskus Tiinan luona. Se vaan on niin hankalaa, kun
kenenkään aikataulut ei oo sopinu yhteen, kun mullakin on ollu taas
pitkästä aikaa jotain tekemistä.
Se on kiva, että vihdoinkin eilen satoi lunta!!!! Oo mä oon niin kauan
jo odottanut, että sitä satais. x_x Se ei ollut kyllä hauskaa, kun
kaikki lumet jäi kiinni Elmon turkkiin niin se oli yksi iso lumi pallo
mikä pomppi eteenpäin. Noora oli mukavasti tehnyt sille lumesta
kusitolpan >XD.
Apua! Kaikki hyökkää mun kimppuun mesessä!!! Niillä on kanssa joku
salaliitto mua vastaan kun ne tulee kaikki samaan aikaan sinne ja alkaa
selittää jotain mystistä.Ö_Ö''
Ronillakin oli salaliitto mua vastaan liito-oravien kanssa. ( se petti
Hennuu niiten kanssa) Mutta nyt mä lähen nukkumaan. Tai ehkä vahtaan
leffoi.
sunnuntai, 27. marraskuu 2005
Kommentit