Mä kävin eilen uimassa varvolla. Hyi siellä oli kylmää vettä! Ei siellä voinut kauaa uida. Meinasi jäädä jalkapohjat kiinni rappusiin, kun menin takaisin saunaan ja ne oli kyllä aika liukkaatkin. Kivetyskin oli niin liukas, että meinasin parikertaa heittää voltin. Siellä oli ihmeen paljon porukkaa tähän aikaan vuodesta. Kesälläkään siellä ei ole niin paljon porukkaa kuin nyt oli. Sauna oli niin täysi, että vaikka se on ihan hirmu suuri niin siellä oli kaikki lauteet täynnä, että porukka istui jo sylikkäin ja loput seisoi siellä jossain oven lähellä kun ei muualle mahtunut enää. Siellä mä istuin mummojen ja pappojen keskellä. Ne vähän kattos kun mä vedin jollain bikinien yläosilla ja farkku shortseilla missä oli jotain mystisiä mustia pilkkuja. Ihan kivaa se avantouinti olikin vaikka olin ensin hieman epäillyt ja siitä tuli mukavan kevyt olo.^^
Koulussa me oltii päästy Iirasta vihdoin eroon kun mä huusin sille  aamulla kun se inisi et:
''Hei mennään jo sisälle''
''No eikä mennä kun kellokin on vasta noin vähän!'' '' Painu helvettiin siitä inisemästä eikä tarvii tulla takasin ei tuu ikävä!''
 Sitten se oli iltapäivällä potkaissut Virpiä jalkaan johonkin luun ja lihaksen väliin kun Virpi oli laittanut jalan Iiralta tippuneen 20 senttisen päälle. Hää oli vaan ottanut sen kiinni ettei se karkaa mihinkään kauas. Kyllä sen ymmärtää että joku potkaisee 20 euron takia tai 2 euron mutta 20 SENTIN! Sillä on joku asenne ongelma. Mä en lähtisi hommaamaan kavereita sillä tyylillä millä se niitä yrittää saada, ehkä korkeintaan karkottaamaan niitä. Se ei itse tajua että se vahingoittaa toisia ja niihin sattuu. Se oli mennyt valittamaan Teijalle ja me oltiin ensin ajateltu että onkohan Teijakin meille vihainen mutta ei se ollut. Jos Iira aikoo valittaa opettajalle niin sille tulee siitä ongelma että se on itse aloittanut sen koko jutun, kun se raapii Siniä ja potkii Virpiä. Se ei taida saada kavereita enää kovin helpolla kun me ollaan huudettu koko koululle millainen Iira oikeasti on. Se on niin ärsyttävä.
Käväisinpä anttilassa ostaan kotiteollisuuden - Eevan perintö levyn. Se on mun eka kaupasta ostettu kotiteollisuuden levy. Mä olen ennen vaan polttanut niitä. Mulla ei ole ikinä rahaa ostaa niitä ja sitten niitä levyjä mitä mä kuuntelen ei oikein enää saa kaupasta. Tai kuinkas moni on nähnyt kaupanhyllyllä jonkun Hanoi Rocksin levyn vuodelta 1983? Mä en ainakaan. Salon anttilasta ei löydy edes Dimmu Borgirii tai Turbonegroo.
Tää viikko on ollut ihan siedettävä jo ainakin tähän asti ja hieman hauskaki... muutamia hyviä asioita on tapahtunut.