Jaahas ja olipa tänäänkin oikein mukava päivä. Oikeesti, miksei se Iira voi jättää meitä rauhaan. Mulla on korvatkin jo kipeet sen takia ja mä olen puoli kuurokin, etten kuule enää edes, että huudan...Se vie meiltä hermot! Se ei jätä meitä rauhaan, vaikka kuinka kovin sitä loukkaisis niin se on taas viiden minuutin päästä perseentakana inisemässä ja pummimassa namuja.(se syö meijät kohta vararikkoon)Meillä ei ole edes paljon rahaakaan kun se on syönyt meijän namut tekosyyllä et ''iii mulla on verensokeri taas niin alhaalle hei mä tarviin karkkii'' ja sitten vaikka ei antasikaan niin ihan kunnossa se vielää on. Sitten se raapii Sinii ja Sini kun on vielä niin pieni ja sellanen mitä ei voisi kukaan vahingoittaa niin sillä on kauheet kynnen jäljet kädessä. Virppa on jo ihan tappamassa sitä, kun se ärsyttää sitäkin.
Mulla on pahaolo Hennu takia kun se suree vieläkin sitä Ronii vaikka se jätti sen jo aika kauan sitten. Hennu vaikuttaa ihan kivalta, mutta mä en vaan oikeen osaa lohduttaa sitä kun mä en ole minkään rakkaus alan ekspertti ja mun tieto perustuu oikeastaan vaan johonkin saippuaoopperoihin ja leffoihin. Mä kun en oikeen ole ollut enää moneen vuoteen mikään lauma sielu ja kommunikointi on ollut vähän tätä örisemistä ja huutamists...Mulls on pahaolo sen matonkin takia, kun me ei jääty edes siivoomaan sitä sotkuu ja Hennu sai hoitaa kaiken yksin.
Koulussa on paha olla kansa kun mulla ei ole kavereita tässä mun nykyisessä koulussa ne jäi kaikki turkuun. Siellä erikois luokalla oli paljon kamuja ja niitten kanssa tuli muutenkin hyvin toimeen kun niilläkin oli kaikilla jonkilaisia ongelmia. Nää mun nykyiset luokkalaiset vaikuttaa aika bitcheiltä. Varsinkin se Jenni ja Anna ja Sari. Sitten mulla käy sääliksi sitä Johannaa, kun Jenni tuntuu manipuloivan sitä. Ne jätkät on outoja. Mä en tajuu niitä. Tapani on iha ping pong ja Laurilta mä ammun vielä jonain päivänä pään irti. Riku vaikuttaa ihan mukavalta, mutta se on aikamoinen naistenmies. Sillä pörrää muijii ympärillä, kun mehiläisii kukkasen. Simo ärsyttää jo pelkällä olemuksellaan, mutta se on niin kauheta, kun se lähtee puhuun ja se ei oikeesti tiedä yhtään miten tytöille puhutaan. Koko koulu on iha säälittävä, kun  mulla on jotain mitä niillä ei. Mulla on elämä. Se koulu nyt on muutenkin täynnä sellasii horotsui, että voe  jeesukse pallit sentään.